Problemen met net aangeschafte notebook.
Ik heb afgelopen weekend een nieuwe notebook gekocht. Ik heb wel korting gekregen omdat het om een showmodel ging, maar hij zou gewoon in orde moeten zijn.
Zaterdag bleek al dat ik geen verbinding met internet kon maken, de verkoper gebeld en die raadde me aan om de fabrieksinstellingen te herstellen. Dit heb ik gedaan, maar nog steeds geen verbinding.
Vanochtend dus terug naar de winkel, het kon gerepareerd worden door er een ander onderdeel in te zetten. Dus ik weer terug naar huis, allerlei programma's geïnstalleerd. Toen dat eindelijk klaar was wilde ik net lekker met een kopje thee naar GV gaan en toen... zag ik dat er een vlek in beeld zat. Ongeveer 1 mm groot en die plek, middenin beeld natuurlijk, is zwart.
Dus heb ik weer de verkoper gebeld en die zegt dat hij gaat proberen een andere te vinden, want het is een 'uitloopmodel' oftewel, ze hebben niets meer op voorraad.
Alles goed en wel, maar ik begin intussen flink de P in te krijgen dat ik nu al én zaterdag én vandaag uren hiermee bezig ben geweest. Ik heb een vrije dag, daar had ik eigenlijk van willen genieten maar dat is er nu niet van gekomen. Ik ben het eigenlijk zat met dat ding.
De hamvraag: kan ik mijn geld terugvragen ipv een vervangende notebook? Wat als ze geen vervangende notebook hebben, kan ik dan mijn geld terugvragen of wat moet ik doen als ze me alleen het nieuwere (dus duurdere) model kunnen leveren?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.