Wat te doen met een laptop waarvan het moederbord kapot is gegaan?
De desbetreffende laptop was vrij prijzig (800 euro) en is natuurlijk net buiten de garantie kapot gegaan.
Vervanging van het moederbord kost volgens de reparateur van computerland tenminste 500 euro.
En voor dat geld kan ik net zo goed een nieuwe halen.
Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een oplossing waarbij ik nog tussen de 100 á 200 euro voor de laptop zou kunnen krijgen?
Zou ik deze moeten opdelen in verkoopbare delen (harde schijf, geheugen etc.) of in zijn geheel op marktplaats zetten?
Liefst zou ik hem bij een winkel brengen en iets van inruil coupon/geld krijgen voor het kopen van een nieuwe laptop?
Maar ik zou niet weten waar ik z'n winkel kan vinden en/of deze überhaupt bestaan.
Lijkt erop dat de opties voor een kapotte laptop zeer beperkt zijn. Alle advies is welkom!
Toegevoegd na 3 dagen:
Heel veel mensen hebben het erover dat ik toch nog recht heb op garantie. Dat is natuurlijk wel leuk gezegd maar waar kan ik dat dan halen?
De computer is gekocht bij computerland en die zeggen de garantie is verlopen (al meer dan een half jaar). En daarmee is voor hun het verhaal klaar.
Mocht het garantie verhaal waar zijn dan wil ik graag weten waar ik zoiets kan vinden zodat ik dat soort claims kan onderbouwen en niet gevoelsmatig iets aan het roepen ben. Wie moet ik hierop aanspreken?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.