Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn computer loopt steeds vast bij filmpjes op internet en bij games. mijn virusscan (McAfee) zegt dat er niks is.

Mijn pc is een packard bell Ixtreme. deze pc heeft alle benodigdheden voor de games die ik wil spelen maar toch loopt hij vast. mijn computer is laatst nog geheel vrij gemaakt van virussen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

misschien ligt het aan de kwaliteit van je internet, of is er iets met de video kaart aan de hand?
ben niet heel goed met computers..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrij van virussen is 1. Het tweede is dat er ook bestanden geinfecteerd / verwijderd zijn, die voor het normaal functioneren noodzakelijk zijn en nu ontbreken en/of niet meer zo werken als ze zouden moeten werken... Hiervoor moet je in de logfiles van de virusscanner kijken, welke bestanden dat zijn geweest. Daarbij natuurlijk alle patches laten draaien.

Ook kan het scannen met bv. Malwarebytes en opruimen met cc-cleaner nog het eea verbeteren, aangezien virusscanners lang niet alles verwijderen/opruimen wat schadelijk is.

Voor internetfilmpjes heb je waarschijnlijk een nieuwe flashplayer of firefox plug-in nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing