Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Klopt het dat de cartridges in een nieuwe printer maar voor de helft gevuld zijn?

Dit vertelde een verkoper,toen ik stond te dubben tussen nieuwe cartridges of een nieuwe printer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

de cartridges die bij de printer meegeleverd zijn, zijn zover mijn ervaring rijkt inderdaad minder gevuld dan als je een nieuwe koopt.

als je dus een printer koopt en je inkt gaat op dan zal je al gauw merken dat je langer doet met je spiksplinternieuwe inkt die je apart gekocht hebt.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

zojuist nieuwe printer gekocht incl. cartridge. controle paneel van printer geeft aan dat de cartridge 100% vol is. Dus: nee ( in ieder geval bij mijn printer -HP-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,gelijk een zwerende vinger. Er zit idd beduidend minder in,dan in een nieuwe aan te schaffen exemplaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij aankoop van mijn Canon printer had ik al snel in de gaten dat mijn cartridjes wel heel snel leeg waren. De verkoper vertelde mij dat de cartridges van een nieuwe printer maar gedeeltelijk gevuld waren. Tot zover kan ik in je vraag mee gaan. Na enkele nieuwe cartridges ontdekte ik dat ze evensnel leeg waren als de bijgeleverde cartridges. Voor €50,00 heb je een printer. Het inkt kost je een vermogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing