Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Me portable harde schijf is gevallen.?

Mijn portable harde schijf is gevallen.
Ik gebruikte hem voor de wii spelletjes(via neogamma)
Toen hij gevallen was probeerde ik de spelletjes te starten toe deed hij het. ik ging toen weg voor paar uurtjes toen wou ik spelen en hij laadde de spellen nog wel alleen toen had ik per ongeluk op 'use rebooter'' gedrukt
Toen startte de wii opnieuw op en neogamma ook en wou ik de spelletjes laden en deed ie het niet.
De schijf maakt een geluid ''tik'' soms gaat ie 3 keer in een seconde soms vaker en soms minder vaak

wie weet hoe je dit kunt oplossen?
zonder een nieuwe harde schijf te kopen want me vader had dat ding voor 100 euro gekocht en ik moet hem terugbetalen als die kapot is

500 gb
Verbatim
47510 ofso

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Ik denk dat je harde schijf toch kapot is, heb laatst hetzelfde gehad met mijn laptop, die maakte ook een tikkend geluid.
Heeft me 150 euro gekost,

Ik vrees ook bij jou het ergste en je hem terug moet betalen! Aan een kapotte harde schijf kun je helaas niets anders doen dan hem te vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De schijf is waarschijnlijk verloren. De data ben je kwijt.
Maar, op veel schijven zit 1 tot 3 jaar garantie. Daarbij is het vaak niet belangrijk dat het je eigen schuld is, dat je hem hebt laten vallen. Gewoon zeggen: "hij doet het niet meer". Dus ga een nieuwe vragen!
(Lees meer...)
escape
14 jaar geleden
Als hij niet in de garantie valt, zou je er ook een losse harde schijf in kunnen zetten. Die is vaak goedkoper dan de hele portable schijf met behuizing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image