Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn laptop weer aan de praat?

Na het starten krijg ik mijn naam inbeeld, en vul ik mijn password in. Daarna wordt het scherm zwart.

een maand geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Damn, dat is vervelend! Het klinkt alsof je laptop de opstart niet helemaal goed kan maken.

Probeer eerst een simpele oplossing: start je laptop opnieuw op, maar houd de aan/uit-knop ingedrukt totdat hij helemaal uit is. Wacht een paar seconden en probeer het opnieuw.

Als dat niet werkt, probeer op te starten in de veilige modus. Dit doe je meestal door tijdens het opstarten op F8 of Shift + F8 te drukken, afhankelijk van je type laptop. Dit kan je helpen om te zien of er een probleem is met de drivers of een programma.

Maar als het scherm gewoon zwart blijft en je krijgt geen andere opties, dan kan het zijn dat er iets ernstigers aan de hand is, zoals een probleem met de hardware of software. Dan zou je kunnen overwegen om een professional te laten kijken of belangrijke bestanden te redden.

Wie heeft ervaring met een laptop die na inloggen zwart blijft? Welke truc werkte voor jullie om het op te lossen?
een maand geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing