Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een goede inkjetprinter?

Je verdwaald haast in de hoeveelheid printers. Belangrijk voor mij zijn:
- randloos kunnen afdrukken
- moet dik papier aankunnen (minstens 250gram)
- niet teveel onderhoud/dure inkt

En ik vraag me ook af of iedere printer een onderhoudscasette heeft? Mijn vorige printer had deze en moest bijna elke 3 maanden een nieuwe. Het werd erg duur en intensief.

Ik print niet veel, vooral voor creatieve pojecten.

6 dagen geleden
in: Hardware
410
LeonardN
6 dagen geleden
Waarom begin je gelijk met de eis inkjetprinter?
Je wil dingen geprint hebben, waarom vraag je niet voor een goede printer?
Inekez1
6 dagen geleden
Wat wil je printen? Scherpe foto's of andere afbeeldingen die je wil ophangen / inlijsten? Zelf kaartjes printen om te versturen? Moet de inkt lichtecht zijn (kleuren niet vervagen na verloop van tijd) en/of watervast? Hoeveel en hoe vaak is 'ik print niet veel' ? Het nadeel van een inktjetprinter die je niet vaak gebruikt, is dat de spuitmondjes steeds opdrogen en de printer dan extra inkt gaat verbruiken om dat weer op te lossen. Een keer per maand 4 pagina's printen wordt dan veel duurder dan elke week 1 pagina. Gebruik je de printer regelmatig en stel je geen hoge eisen aan lichtvastheid van de inkt, neem dan een model waar je inkt van de Action in kunt stoppen.
Print je vaak in kleur maar niet in alle kleuren altijd evenveel, overweeg dan een printer met voor elke kleur een aparte cartridge. Print je echt weinig, overweeg dan om je printwerk gewoon bij de copyshop te doen. Hoef je zelf nergens in te investeren en heb je altijd veel meer mogelijkheden (ook qua formaat) dan met je thuisprinter.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer eens te kijken bij bijv. Action. Daar liggen vaak de (kopie)cardridges van de meest verkochte printers vsn de afgelopen jaren. Maakt je oriëntatie een stuk makkelijker.
(Lees meer...)
6 dagen geleden
Hier vind je de beste van dit jaar,denk dat je juist naar je prijs wil kijken ze zijn alle goed.

https://www.printabout.be/nl/printers/beste-inkjetprinter/
(Lees meer...)
6 dagen geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding