Kan harde schijf van iMac 27” (2016) worden vervangen?

De harde schijf van onze iMac 27” (2016) heeft het van het ene op het andere moment begeven. Tot onze verbijstering kan (of wil?) Amac, waar de computer is gekocht de iMac niet repareren (of er een nieuwe HD inzetten). Zij kunnen (of willen?) ook niet zeggen waar dit wel zou kunnen. Wie heeft een goed advies voor ons? Veel dank!

3 uur geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dit kan zeker, geen zorgen!

Probeer eens onderstaande link te volgen. Wellicht durf je het aan om het zelf te doen?

Ik kan je als tip meegeven om in ieder geval voor een upgrade te gaan naar een SSD!

https://nl.ifixit.com/Guide/iMac+27-Inch+2017+Vervanging+van+de+harde+schijf/136942
een uur geleden