Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn beeldscherm van mijn computer gaat niet aan als ik mijn computer opstart. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Check of de bekabeling goed is aangesloten, en probeer een ander scherm erop aan te sluiten, als het andere scherm het wel doet betekend dat je scherm het loodje heeft gelegd, en als een andere werkende scherm het ook niet doet licht het waarschijnlijk bij je pc...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals als genoemd wordt: Eerst even de bekabeling nakijken.

Krijg je nog wel op de monitor een beeld: no signal of iets dergelijks? Grote kans dat het iets anders is (als je PC verder wel opstart en geen piepjes geeft, dan is de beste kand dat de videokaart het niet meer doet).

Kijk anders even of je PC het bij de buren/vrienden wel doet (of je monitor).

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je twee aansluitingen achter aan je computer heb moet de andere eens proberen. Met veel videokaarten kan je namelijk twee monitoren beheren maar dat is software matig aangestuurd en moet op die manier geconfigureert zijn. Je kan hem dus net op de verkeerde hebben aangesloten. Je kan twee blauwe, twee witte of een mix aansluitingen hebben. Van die mix heb ik een foto.

Bekabeling is een makkelijkere oplossing. De beste manier om te checken waar het probleem ligt is door een ander monitor even te gebruiken met andere kabels. Zo kan je het probleem insluiten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image