Zijn er verschillende generaties van USB-c?
Hallo
Ik heb een docking station die verbonden is met toetsenbord, muis en twee schermen.
Ik heb een werk laptop (HP Elitebook) en een prive laptop (HP pavillion). Beide hebben een USB-C poort.
Als ik de docking station via USB-C aansluit op de Elitebook, dan werkt alles zoals het moet.
Doe ik hetzelfde met de Pavillion, dan werkt enkel de muis en toetsenbord, maar de schermen doen niets.
Is er iets dat ik kan aanpassen? Of zijn er gewoon verschillende generaties van USB-C en kan de generatie van USB-C op de Pavillion gewoon niet volledig samenwerken met de docking station?
Alvast bedankt!
In plaats dat je dan vraagt:
"Kan ik mijn monitor werkend krijgen met mijn laptop (via een docking station), zo ja; hoe?"
verzin je zelf een mogelijkheid waarom het niet zou werken, (verschil in generaties USB-C), en vraagt vervolgens enkel of die generaties bestaan. Als iemand nu droog; "Nee" antwoordt ben je geen stap verder. Grofweg als je een probleem hebt, vraag dan:
"Hoe los ik mijn probleem op?"
in plaats van:
"Is dit de (zelfverzonnen) oorzaak van mijn probleem"
Of nog gekker wat jij nu doet
"Bestaat deze mogelijke oorzaak?" Stel dat het antwoord op je hoofdvraag JA is, dan is het nog niet gezegd dat dat de oorzaak is van het probleem.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.