Diverse toetsen op toetsenbord van mijn laptop haperen erg. Heeft iemand een tip?

Waarschijnlijk zit er vuil onder. Er is absoluut geen vocht overheen gegaan.Heb al meerdere schoonmaakpogingen gedaan, o.a. door onder de toetsen proberen schoon te maken maar alles helpt maar even. Heb een los toetsenbord maar dat vind ik niet fijn.

2 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Antwoorden (1)

Koop een bus perslucht, of leen de compressor van de buurman, hiermee is éénvoudig stof/etensresten e.d. weg te blazen, als alternatief indien het toetsenbord éénvoudig is uit te nemen(hangt van type en model laptop af, maar dat is niet vermeld) dan kun je deze gewoon in een laagje warm water met een sopje leggen en dan met een borstel schoonmaken, een los toetsenbord bevat geen actieve componenten dus is er geen kans op corrosie zolang deze maar goed gedroogd worden voordat deze wordt teruggeplaatst.
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord.