Na bios update mijn monitor gaat niet meer aan wie weet raad?
ik heb een BIOS update gedaan voor m'n pc GA-A320M-S2H (1.X) mijn moederbord ik had de F53 gedownload en op een usb- stick FAT32 formatterde en ik ging de update doen maar tijdens de update was mijn pc heel sloom dus uit de schrok heb ik mijn pc uitgezet en nu gaat me monitor niet meer aan de fans draaien wel nog maar ik weet niet wat ik nu moet doen
Sloom zijn is geen enkel probleem. Al duurt het drie dagen. https://www.reddit.com/r/buildapc/comments/9cib10/shut_down_during_bios_update_and_now_computer/
Computers worden echt niet magisch sneller, of kunnen ineens heel veel meer na een BIOS update, vaak zijn het patches van foutjes die in eerdere releases zijn ontstaan, of gaat het om een uitbreiding van de Qualified Vendorlist van RAM bankjes, maar dan moet je daar eerst wel een probleem mee hebben, werkt het gewoon? dan zo laten...(scheelt echt een hoop frustraties op lange duur)
BIOS update en een Windows update zijn twee heel verschillende dingen, als je CPU te heet wordt, dan moet je checken welk proces zorgt ervoor dat die processor zo hard moet werken, en had dan betere koeling niet een veel betere oplossing geweest? Kortom je moet de oorzaak wegnemen, of het symptoom bestrijden...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.