Hoe komt het dat ik heb ineens geen internetverbinding meer heb op mijn pc?
Ik was opzoek naar een manier om word te laten werken omdat ik het progamma niet kon openen en toen ineens was mijn internet verbinding weg. Ik heb alles geprobeerd om dit te fixen maar niks werkt ik denk dat het te maken heeft met vliegtuig modes omdat die aanstaat maar je kan vliegtuig modus niet meer uitzetten. Ik heb veel geprobeerd maar weet er nu geen raad meer mee. Daarnaast dacht ik dat het te maken had met save modus maar niks wat ik op internet had gelezen hielp niet dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
In veel gevallen dat de (draadloze) internetverbinding spontaan wegvalt is dit de oplossing.
Nee is in alle gevallen geen oplossing, die dingen staan los van elkaar, met airplane mode worden alle zendende apparaten uitgeschakeld, een wegvallend signaal van een modem kan zoiets niet veroorzaken. Je ziet dat de optie grijs is want zoiets betekent dat je het niet zomaar weer aan kan zetten.
Wat voor manier heb je gevonden om Word te laten werken? Ik neem aan dat je een illegale versie hebt die je niet op de gebruikelijke manier kan activeren, KMSpico is zo'n applicatie, die zet tijdelijke je route naar internet uit, en start dan zelf een activatie server, en op die manier kun je word activeren voor 180 dagen. Heb je zoiets gedaan?!? Want daar ligt de oorzaak van je probleem.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.