Mijn laptop word enorm warm, wat kan ik nog er aan doen?
Ik heb een MSI, en hij is nog geen jaar oud. Nu word die tijdens het spelen van bijvoorbeeld minecraft en Subnautica enorm warm. Ik bedoel dan niet rond de 40/50 graden.. maar echt 95 graden. Ik heb een turbo optie voor mijn ventilatoren en dit verranderd niks.. Zelfs na veel opschonen is niks verbeterd.. ik ben langs een ict winkel geweest en die vertelde me dat het geen stof kan zijn omdat het een vrij nieuwe laptop is en adviseerde mij hem op te sturen omdat er nog garantie op zit en er zeer waarschijnlijk een probleem zit met het koeling systeem. dit volgens hen wel 9 weken kan duren.. Zijn er andere oplossinge want 9 weken is toch wel enorm veel.. en ik gebruik mijn laptop dagelijks
Wat nog wel iets wil helpen is om de bodem van de laptop ruim vrij te houden van de tafel, maar nogmaals, laptops zijn m.i eigenlijk niet geschikt voor games vanwege de onvoldoende mogelijkheid om warmte af te voeren.
De prestaties gaan dan ook omlaag maar je kunt dan gewoon het hele spel uitspelen op je laptop zonder dat je laptop uitvalt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.