Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verkeerde volgorde bij dubbelzijdig printen. Hoe los ik dat op?

Het gaat om de hp laserjet 1010. Bij XP ging dat prima. Ik draaide na het printen van de de oneven pagina's het stapeltje om en de volgorde was prima. Nu in Windows 7 moet ik elk alle blaadjes handmatig van volgorde veranderen. Is er een instelling waardoor ik dat niet hoef te doen? Met andere woorden dat de even pagina's in omgekeerde volgorde automatisch worden geprint?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je afdrukt met bijvoorbeeld Word, kan je dit ook instellen. Of in de software die bijgeleverd is bij je printer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb in Word de optie "Voorzijde van vel bedrukken ten behoeve van dubbelzijdig afdrukken" aangevinkt.
(in opties/geavanceerd/afdrukken)

Andere antwoorden (2)

Ik geloof dat je dan de instelling 'collate' van je printer andersom in moet stellen. Dus in het 'print' menu het vinkje aan of uit zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je printer het ondersteunt dan kun je bij de printereigenschappen aangeven dat er in omgekeerde volgorde moet worden afgedrukt. Het kan zijn dat dit door de HP driver wel ondersteund wordt en door de Microsoft driver niet.

Het zou ook kunnen dat je eerst de even pagina's moet afdrukken en dan pas de oneven. Dit kun je aangeven in de afdrukdialoog van Word.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding