Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan ik doen om mijn game pc te upgraden en wat zou het kosten?

ik wil games zoal the division en overwatch op 120 fps ultra settings spelen zonder framerate drops.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om deze vraag te beantwoorden is het handig als je ook vertelt welk moederbord je hebt, om dit te zien kan je het beste speccy downloaden. Een makkelijk programma die alles overzichtelijk neerzet.

om 120 FPS in overwatch te krijgen raadt ik als grafische kaart een "Radeon RX 480" aan te schaffen, ook heb je dan een nieuwe processor nodig omdat je oude processor deze kaart erg bottlenecked. Ik weet niet heel erg veel van AMD processoren dus misschien kan iemand anders dat aanvullen.

Pas wel op dat als je een processor koopt het kan zijn dat de socket ook anders is en dan zou je ook je moederbord moeten upgraden. Zelf denk ik dat het misschien wel tijd is voor een hele nieuwe PC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een betere video kaart (nvidia) en een intel i5 of een i7 en de ram upgrade is niet de beste optie omdat je al 8 gb hebt en dat is zat genoeg

Toegevoegd na 1 minuut:
een betere video kaart (nvidia) en een intel i5 of een i7 en de ram upgrade is niet de beste optie omdat je al 8 gb hebt en dat is zat genoeg en misschien nog als je wil een asus/msi moederbord
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En waar moet de vrager die i5 of i7 dan in stoppen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding