Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een website of een manier waarop je kan zien of alle pc onderdelen in je pc goed samen werken?

ik ben begonnen met het bouwen van mijn eigen pc en ik heb al alle onderdelen besteld die in de pc gaan maar ik vroeg me af of er op een of andere manier te zien is of alles goed samenwerkt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Ja, daar zijn er meerdere van. Mijn persoonlijke favoriet is http://pcpartpicker.com. Heerlijke website. En nee ik heb geen belangen, ik ben gewoon een tevreden gebruiker.

Er zijn er ongetwijfeld nog veel meer maar ik heb nooit wat anders nodig gehad :) Vooral de gedetailleerde informatie over mogelijke compatibility problemen zijn enorm behulpzaam, zoals bijvoorbeeld dat je RAM hebt dat niet de maximum snelheid draait die je moederbord aankan of vice versa.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een andere optie naast partpicker is om gewoon naar een website te gaan van een bedrijf dat PC's in elkaar zet zoals Artcticsecrets. Deze bedrijven hebben een uitgebreide keuze aan onderdelen en je kan door middel van de tool die ze hebben je PC helemaal in elkaar zetten. Als je dit heb voltooid geeft deze tool ook aan of er compatibiliteitsproblemen zijn. Zijn deze er niet dan weet je in ieder geval zeker dat je die onderdelen ergens kan bestellen bij Alternate ofso en dat je geen problemen gaat krijgen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing