Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik beeld op mijn tv krijg van mijn pc?
Ik heb dus een nieuwe tv, een uit de philips 4300 series led, maar ik wil die aansluiten op mijn pc. Ik heb mijn tv dus van een hdmi naar vga kabel, naar een dvi converter ( mijn vga kabel zit in mn moederboard dus dat zal niet snel werken). Ik heb wel een hdmi in mijn pc, maar dat deed het ook niet. Ik krijg telkens geen signaal te staan op mijn tv. sorry voor mijn warrige uitleg, voor vragen reageer ik graag.
Alle video kabels uit je PC (ja ook even je monitor kabel)
HDMI-HDMI kabel van PC naar TV
Goede TV AVkanaal kiezen
PC aan Nu dwing je de PC/videokaart de HDMI uitgang te gebruiken. Zit de HDMI-uitgang wel op je videokaart? Of zit deze op het moederbord?
op je buroblad, rechtermuisknop, aan persoonlijke vpoorkeuren aanpassen, beeldscherm, beeldscherm instellingen wijzigen, dan bij beeldscherm je tv selecteren, hier kan je ook kiezen of je je buroblad wilt dupliceren of verlengen.
je kan ook je beeldscherm van je computer bv op je videokaart doen en je tv op je moederbord.
ook zijn er verlopen van dvi naar hdmi, alleen dan heb je geen geluid over de kabel.
Dat onboard kaart wordt uitgeschakeld wist ik niet. Heb ik zelf nog nooit meegemaakt. maar dan is inderdaad een verloop met losse audio de enigste oplossing
Mijn moederbord is een MSI H81M-E34.
Klopt mijn mobo geeft nog wel steeds HDMI uit over het mobo ondanks dat er een videokaart bij zit. En welke videokaart heb je?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.