Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waardoor werkt mijn nieuwe pc niet in een kast?

Sinds gisteren ben ik druk bezig met het in elkaar zetten van mijn PC. Als ik mijn pc bouw voordat ie in de kast gaat doet alles het gewoon. ( Dus een moederbord met processor,ram,videokaart etc. met alles aangesloten aan de voeding). Maar als ik dan alles in mijn PC kast doe en monteer dan werkt opeens helemaal niks. De fans starten ook niet. Alles past er gewoon in dus ruimte is niet een probleem. Hoe kan ik dit oplossen?

Toegevoegd na 14 minuten:
PS= Toen ik mn pc buiten de kast ging bouwen zette ik het aan door met een schroevendraaien de power connector aan te tikken. Dit trucje werkt tevens ook niet meer als ik het moederbord in de kast monteer..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Voor dat je in de kast plaatst maakt het moederbord geen contact met de metalen kast. Nu wel mogelijk wel. Dus heb je isolatie/afstand ringen geplaatst tussen de kast en het moederbord?

Lang geleden toen ik mijn PC upgrade van 386 naar 486 heb ik die fout gemaakt en daarna ben ik zeer voorzichtig om een moederbord te verhuizen van de ene naar de andere kast of een moederbord te plaatsen in een (andere) kast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing