Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat ontbreekt aan deze iMac?

Ik vond bij het grofvuil een iMac en nam hem mee om eens te bekijken. Ik vermoed dat de hard disk er niet in zit. Verder gaat hij helemaal niet aan als ik hem in het stopcontact steek en op power druk. Wat zou eventueel het probleem kunnen zijn? En als ik hem niet zelf kan herstellen, is hij op zich nog iets waard (bijvoorbeeld voor onderdelen)? Zou het kunnen de moeite zijn om hem te laten herstellen?

Toegevoegd na 1 minuut:
In bijlage een foto van de binnenkant.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
689
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
er lijks rechtsboven iets te ontbreken
capthavoc
9 jaar geleden
Het is een G5 imac als alleen de harde schijf zou ontbreken dan zou hij toch nog op moeten kunnen starten dus de voeding is denk ik ook stuk. of het geheugen ??? als je de BONG zou horen zou goed zijn Opknappen is een ondoenlijke zaak want de onderdelen zijn hardstikke duur en moeilijk te krijgen en wat je er aan overhoudt is een pc waar je echt niets meer mee kunt. youtube sucks
omdat het flash niet aan kan dus je internet ligt eigenlijk op zijn gat
Het is gewoon de moeite niet omdat het een ppc is dus kan er hooguit mac os c 10.5 ?? op Bovendien mag je er bijna van uit gaan dat dit een van die modellen is waarvan de videocard is doorgebrand en niet te vervangen is
Tenzij je heel dure logicboard gaat kopen.
ik vermoed dat dat ook de reden is dat ie gedumpt is. Als er nog iets aan werkt dan kan je het nog proberen op marktplaats te slijten maar vrees dat ook dat niet veel oplevert
omdat je niet kunt garanderen dat er iets werkt Wat misschien wel wat oplevert is de opbouw en misschien de ventilators dus het is zeker de moeite van het proberen waard er iets voor proberen te krijgen.
ik kan niet zien of het beeldscherm werkt en dat is ook een gok dus. dus kijk maar of je er nog iets voor kan krijgen
maar zelf opknappen ?
echt niet aan beginnen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je kunt de mac online zetten voor onderdelen.
en misschien krijg je daar 40 euro voor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding