Als ik 2 RAM Sticks moet retourneren, mag ik de gene die niet defect is nog houden?
Ik heb dus 2 RAM Sticks gekocht van Crucial, in het begin werkte ze prima maar na een tijdje startte mijn computer de hele tijd opnieuw op en dat ging eindeloos door, kortom stick defect (en niet het moederbord want daar heb ik al testjes mee gedaan en die is niet kapot).
Ik dus de tweede stick eruit gehaald en alles werkte weer perfect, maar ik heb liever 8GB werkgeheugen dan 4GB aangezien ik game. Ik ben van plan het product te retourneren. Moet ik nu allebei de sticks brengen of alleen de defecte? Het liefst gebruik de goede nog een tijdje tot ik een andere 2de stick krijg.
Misschien van nuttige informatie: Dit product is bij Megekko aangeschaft
Toegevoegd na 13 minuten:
Beetje slecht uitgelegd misschien, voor de duidelijkheid: Ik heb 8GB werkgeheugen waarvan een stick defect is, nu heb ik dus nog maar 4GB werkgeheugen (Ik heb 2 sticks van 4GB)
Als het zeker is dat ze ermee akkoord gaan dat je het terug mag brengen en je geld terug krijgt zou ik eerst de andere RAM geheugens kopen en daarna pas de 2x 2GB terugsturen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.