Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn computer opstart en dan op windows normaal starten druk begin tie steeds opnieuw?

Het is hardeschijf probleem genaamd BIOSHD 8 help als het kan pls.

Toegevoegd na 9 minuten:
Wat als ik gewoon een nieuwe hardeschijf erin stop van een win xp pc in een win 7 pc wat gebeurt er dan want mijn data hoef ik niet zo nodig terug.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
645
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de harde schijf past. Dan kan het maar windows xp zal niet werken op die pc. Dan zou je windows 7 moeten installeren. Maar de harde schijf die er nu in zit zal niet meer te gebruiken zijn. :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoi,
Ten eerste is het BIOHD-8
Je hardeschijf is kapot en je bent waarschijnlijk veel data kwijt. Het beste dat je kan doen als je een andere laptop of computer heb. Een HDD -> usb adapter kopen. Dan je kappotte hdd aansluiten en dit programma laten draaien: GeTDataBack for NTFS.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat als ik gewoon een nieuwe hardeschijf erin stop van een win xp pc in een win 7 pc wat gebeurt er dan want mijn data hoef ik niet zo nodig terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je HDD past. Maar windows xp zal niet werken. Je moet er dan windows 7 installeren

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding