Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe stel ik mijn router opnieuw in?

Mijn internet valt steeds uit, ik heb een modem van Sitecom ADSL 2+ Modem router 54 G. ik heb er nooit problemen mee gehad, maar sinds 3 dagen moet ik steeds 192.168.0.1 gebruiken, dan bij interface setup internet, een aantal dingen terug zetten die ik save ook, het vreemde is dat ik nu niet weet of dit

Virtual Circuit

:
PVC0 PVC1 PVC2 PVC3 PVC4 PVC5 PVC6 PVC7

Status

:
Activated Deactivated
op activated of deactivated moet staan, ik zou anders niet weten wat er aan de hand is, want als ik alles heb terug gezet zoals de persoon van adsl zegt, heb ik weer internet...
Wie o wie heeft er verstand van en kan mij zeggen waar het aan ligt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoek eens naar een firmware update. Dat zou het probleem moeten oplossen.

Ik heb zelf 1 keer een gelijkaardig probleem meegemaakt en dat kreeg ik niet opgelost door een firmware update. Het lag echter wel aan de firmware van de fabrikant want de router werkte hardwarematig perfect. Ik heb toen alternatieve firmware geïnstalleerd.

Dus als ook bij jou de firmware-update geen oplossing blijkt te zijn. Kijk dan eens naar alternatieve firmware.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Achterop zit een verborgen knopje reset. Deze zet alle instellingen terug naar de oorsronkelijke fabrieks instellingen. Vervolgens log je in. En ga je nieuwe firmware downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding