Als een laptop op een stenen vloer valt (van op de tafel), welke schade zou je dan aan de buitenkant ervan zien?
Deze vraag houdt verband met mijn vorige vraag over het gebroken scherm.
Heb een mail gestuurd naar de verkoper om toch te proberen garantie erop te krijgen, hij gaat het vragen aan de fabrikant, maar zelf blijft hij erbij dat hij gevallen is, omdat het scherm op verschillende plaatsen gebroken is. Maar wij zijn zeker dat dit niet gebeurd is en de laptop hebben we nog maar 2 maanden.
Voor de rest werkt de laptop nog als we hem aansluiten op een ander scherm, want zoals reeds gezegd is het scherm stuk.
Aan de buitenkant van de laptop merken wij ook niets speciaals (geen krassen of scheurtjes of afgebroken stukken of zo), behalve dat de verkoper gezien had dat er onderaan een klepje niet goed dicht was en dat er een klein oranje dingetje ontbreekt waarmee je de batterij kunt ontgrendelen. Maar hij is al eens binnen geweest ter reparatie van een box die van in het begin niet werkte, misschien hebben ze dit dan niet goed dicht gedaan. Ik kan anders niet denken hoe dit een beetje open kan staan.
Toegevoegd na 6 uur:
Na de reacties gelezen te hebben even hier nog een rechtzetting: met de buitenkant bedoel ik dus eigenlijk de volledige buitenkant dus ook het toetsenbord dat wel degelijk aan de buitenkant is als de laptop open is. Met binnenkant bedoel ik dan eerder hetgeen in de computer zelf zit waar je dus zelf niet aan kan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.