Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb geen geluid meer op mijn PC. Waar kan dit allemaal aan liggen?

Toegevoegd na 7 uur:
Ik heb windows 7 en die opnieuw geinstalleerd.
Ik heb drivers opnieuw geinstalleerd.
Ik zie geen uitroepteken in de systeem.
Ik heb andere speakers geprobeerd.
De volume staat aan van zowel windows als de mediaplayer.
De speakers zijn in de juiste uitgang (groen) en goed ingedrukt.
De uitgang staat goed. Zowel digitaal als analoog geprobeerd.
Als ik de uitgang softwarematig op de TV zet (hdmi uitgang) dan heb ik wel geluid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

zal vast 1 antwoord geven.wacht verder op meer info.
hoofdtel. gebruikt? als die erin zit,eruit halen.ikzelf heb ooit gehad dat in de aansluiting iets bleef hangen zodat laptop dacht dat er nog steeds een koptelefoon in zat.paar keer stekkertje in-en eruit gehaald.tot er binnenin palletje of iets terug schoot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U kunt deze stappen alleen uitvoeren als u bent aangemeld als beheerder.

U kunt Apparaatbeheer als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Apparaatbeheer.‌ Beheerdersmachtiging vereist Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Vouw de categorie Besturing voor geluid, video en spelletjes uit. Als er een geluidskaart wordt vermeld, is deze geïnstalleerd. Als er geen geluidskaart wordt vermeld, moet u er een installeren. Zie Een geluidskaart installeren of verwijderen..

Notitie

Als er volgens u een geluidskaart is geïnstalleerd, maar deze niet onder de categorie Besturing voor geluid, video en spelletjes wordt weergegeven, vouwt u de categorie Overige apparaten uit en controleert u alle apparaten die hier staan vermeld.

Als er een geel vraagteken staat naast de naam van de geluidskaart, is er mogelijk een probleem. Klik opnieuw met de rechtermuisknop op de naam van de geluidskaart en klik op Eigenschappen.

Klik op het tabblad Algemeen en kijk in het vak Apparaatstatus om vast te stellen of er problemen met de geluidskaart zijn.
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing