Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de Lenovo K450 i7-4770 goed genoeg voor battlefield 3?

Is de Lenovo K450 i7-4770 goed genoeg voor battlefield 3?

Specificaties:

Intern geheugen 8 GB
Kloksnelheid 1600 MHz
Grafische processor Intel HD Graphics 4600
Processor model i7-4770
Processorcache (L3) 8 MB
Processor-fabrikant Intel
Processorfamilie 4e generatie Intel® Core™ i7
Processor-kloksnelheid 3.4 GHz
Turbo Boost frequency (max) 3.9 GHz
Videokaart fabrikant NVIDIA
Videokaart familie GeForce GTX
Videokaart geheugen 2 GB
Videokaart geheugentype GDDR5
Videokaart model GeForce GTX 650

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Ja, zou ongetwijfeld goed genoeg moeten zijn! Ik durf niet te concluderen dat de hoogste kwaliteit behaald kan worden, maar een mooie game-ervaring moet toch zeker lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat de videokaart aan de lage kant is. Je kunt battlefield niet op ultra spelen. Dan zou je de videokaart moeten upgraden. Verder is het een prima pc.

Als je een gaming pc wilt dan zou ik je aanraden om eentje zelf samen te stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de recenties http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=en&u=http://computers.toptenreviews.com/gaming/lenovo/lenovo-ideacentre-k450-review.html&prev=/search?q%3Dlenovo%2Bk450%2Bmoederbord%26newwindow%3D1%26client%3Dtablet-android-samsung%26hl%3Dnl-NL%26source%3Dandroid-browser-type
Blijkt maar weer eens dat een hoge prijs geen garantie is voor hoge prestaties.
NIET geschikt dus.
Zoals al geopperd wordt een game PC samengesteld uit op elkaar afgestemde hoogwaardige componenten
Vooral het moederbord is de belangrijkste schakel hierin. Een snelle processor, snel geheugen en dito grafische kaart komen nooit tot hun prestties als het bord niet in staat is om deze componenten op snelheid te laten communiceren. Verder is op maat samengesteld meestal nog goedkoper ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een PC Game moet je minimaal op 60 FPS kunnen spelen, om alle belevenis perfect te volgen. Met deze PC kun je Battlefield 4 op laag tot medium wel halen met rond 50 FPS. Namelijk de Videokaart (GPU) is verouderd voor de Games van nu en 8 GB is wel oke, maar als je bijvoorbeeld nog andere dingen wilt doen, Zoals Skypen, met Fraps Gameplay recorden. Dan is je 8GB al op. Wat ik zou doen is je eigen PC maken. En als je nog niet weet hoe dat moet, zou ik je laten informeren bij een PC winkel, zoals Dixons en/of MyCom. Ik kan zeggen dat dat top winkels zijn! Ik ben daar vaste klant en word altijd goed geholpen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, echter voor eigen oordeel vatbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing