Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je toetsenbord van laptop 1 op laptop 2 laten werken?

Mijn spatie en enter doen het blijkbaar niet meer, maar moet kunnen enteren om laptop te doen opstarten, kan ik mijn andere laptop daarvoor gebruiken?

Ik heb ook nog ergens een PlayStation toetsenbord van Sony dus, zou dit werken op laptop?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
3.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf een goedkoop toetsenbord bij de action gehaald voor 3 euro. Ding gaat alweer jaren mee en wordt intensief gebruikt. Voor de laptop.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het beste is om het toetsenbord te vervangen (zoek op type laptop, koop een toetsenbord en laat hem inbouwen (ben je handig, doe het zelf, niet erg moeilijk trouwens.)

Stel dat dit pas op lange termijn kan en je hebt je laptop nu nodig. Gebruik een standaard toetsenbord (PC versie) deze wordt bij starten meteen herkend en neemt dan de functie van je ingebouwde toetsenbord over. Let er wel op dat dit een standaard desktop toetsenbord is en geen slim-(laptop) versie, om zeker te zijn dat hij hem herkent vanaf bootup
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een toetsenbord hebt met usb aansluiting zou dat geen probleem moeten zijn. Maar het toetsenbord van een andere laptop gaat wel heel lastig worden, of je moet de laptop via een remote desktop gaan besturen.

Toegevoegd na 54 seconden:
Als je de laptop niet kunt opstarten wordt het wel lastiger inderdaad. Maar kun je niet de muis gebruiken om de laptop opgestart te krijgen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding