Waarom gaat LAN-kabel zo sloom aan op mijn laptop?
Als ik mijn LAN-Kabel in mijn aansluit op mijn laptop dan duurt het ongeveer 18 seconde voordat ik pas internet heb hoe kan dit?
Als ik mijn LAN-Kabel erin doe zet ik altijd mijn draadloos internet uit dus dat hij alleen via de LAN-Kabel kan.
en gaat toch op zoek via die weg ,een timeout duurt altijd even, en dan gaat hij pas op zoek naar een andere manier. Haal je deze kabel dan ook nog eens uit een ander pc dan raakt je modem daarvan even "van slag" met zijn ip adressen maar goed 18 sec is misschien lang wat ook kan is dat er veel achtergrond proggies werken die allemaal op hun beurt ook een timeout error moetne ondergaan wat verder vrij normaal is tip probeer eens advancesystemcare als je die hebt
daar onder zit een booster die wat instellen als timeout errors ed tweaks www.iobit.com advance systemcare pro 6 , er is de gratis versie maar ook een proef PRO als je die gebruikt dan worden die tweak uitgevoerd
moetr je even door de reclame heen bijten en over een 30 dagen terug schakelen naar de gratis versie ben benieuwd of dat je helpt maar voor de rest als alles verder werkt
is 18 sec nog wel te overleven toch ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.