Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een gaming laptop. Paar suggesties?

M'n huidige laptop is wel eens aan vervanging toe. Pas anderhalf jaar oud maar de videokaart is redelijk zwak / traag voor games dus ik bewaar hem wel gewoon voor m'n werk. Hij blaast ook echt 50 graden en is van aluminium. Grapjassen bij Dell.

Wat ik zoek :
-Goede koeling die niet overdreven veel geluid maakt.
-6~8GB RAM
-NVIDIA grafische kaart, altijd goede ervaringen mee gehad
-i7 het liefst
-15~17.3inch

Wat niet per se hoeft :
-Full HD scherm
-Licht gewicht
-Lage prijs
-Extra toetsenbord en muis erbij
-Grote HDD

Ik weet dat er laptops zijn waarbij je onderdelen als RAM kunt vervangen/upgraden, daar zou ik ook graag iets meer over weten. Bedankt voor alle moeite!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

http://www.laptopshop.nl/product/247370/category-185390-gaming-laptops/msi-gt70-0ne-640nl.html

Extreme gaming-laptop met een Full HD-beeldscherm.
Monsterlijke NVIDIA GeForce GTX 680M-videokaart.
2x SSD-schijven voor een supersnelle werking van de laptop.
Dynaudio luidsprekers en subwoofer.
Verlicht SteelSeries-toetsenbord.
Blu-ray-brander. Tot wel 50 gigabytes aan data branden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

50°C is normaal hoor, mijn Packard Bell meet soms wel 80°C aan :p

Ik heb voor een goede gaming laptop die niet veel kost MASSA'S research zitten doen en de beste voor een goedkope prijs is toch wel de Lenovo IdeaPad Y580.

http://shop.lenovo.com/us/laptops/ideapad/y-series/y580

Je kan kiezen tussen een i7 en een i5. Die van i5 kost 900 euro.
K'heb zelf gehoord dat i5 soms zelf beter is om te gamen, wat echt de snelheid van je games bepaald is de grafische kaart.

Nvidia GeForce GMX 660M. Zit in de klasse 1 grafische kaarten en kan de meeste moderne games spelen op high resolution, de echte zware games (waarbij ik denk aan Crysis 2, Metro 2033) zullen misschien wel wat voor setting vermindering vragen).

Heb zeker een half jaar research gedaan naar een goede gaminglaptop voor een kleine prijs, dit is zeker de beste optie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor echt goede gaminglaptops kan je volgens mij het best bij Alienware f MSI kijken. Asus zou ook nog wel eens wat kunnen hebben. Ik zou zelf voor Alienware gaan. Je kan zelf helemaal kiezen hoeveel RAM en HDD erbij zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing