Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor interne harde schijf is het beste voor de ps3 slim?

Ik heb me Playstation 3 boven op zolder en hij gaf gisteren aan dat hij geen opslag ruimte meer had, ik wil een 500 gb of hogere (als die er zijn) gaan kopen alleen de rotatiesnelheid 7200 rpm bleek vrij hoog te zijn dat het schadelijk kan zijn voor de ps3. weet iemand wat ik het beste kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Ik zou gaan voor een SSD upgrade. tich maal sneller. verder zou ik gewoon je muziek e.d opslaan op een NAS. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een 2,5 inch SATA hardeschijf van 1TB installeren

Toegevoegd na 58 seconden:
Je kunt trouwens gerust een 7200RPM hardeschijf installeren gaat je PS niet stuk van aangezien die hardeschijf in een behuizing zit ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor je Playstation profiteer je het meeste van goede accestimes. Ik zou voor een Western Digital Scorpio Blue WD10JPVT gaan. 1TB, en dat voor een redelijke prijs, en scoort goed op het gebied van accestimes.

Kwa schrijfsnelheden en geluid moet je je geen zorgen maken. De PS3's ventilatoren zijn toch wel luidruchtiger, en je hoeft nooit grote bestanden op te slaan met een snelheid die sneller is dan je via PSN kan downloaden. Een goed alternatief is de Toshiba MQ01ABD100.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing