Mijn computer start niet meer op, kan iemand mij helpen?
Mijn computer (PC, geen laptop) heeft het altijd prima gedaan. Nu heb ik hem een jaar niet gebruikt (ook niet aangezet) en nu wil ik hem gebruiken om foto's af te halen etc.. Maar nu start hij niet meer op.
Als ik hem opstart krijg ik een Windows Prompt scherm met System Console erboven met een lap tekst en dan:
"WARNING
ERROR
02B0: Diskette drive A error
ERROR
CPU had been changed"
Dan staat er press
Dus dat deed ik en dan komt er weer een melding:
"Windows kan niet worden gestart vanwege een probleem in de software.
Meld dit probleem als:
De benodigde DLL-bestanden voor de kernel laden.
Neem contact op met uw leverancier over dit probleem."
Ik heb echt totaal geen idee wat dit allemaal betekend.. Lijkt wel Russisch in mijn ogen.. Kan iemand mij hiermee helpen? Oftewel, kan ik hier zelf iets aan doen? Of moet ik echt de leverancier contacteren? En zo ja, wie is de leverancier? Is dit de computer zelf "Fujitsu Siemens"? Of is dit Windows? Of is dit de winkel waar ik hem gekocht heb?
Ik ben echt totaal niet handig met de binnenkant van computers (hardware/errors etc) dus misschien is dit wel een hele domme vraag maarja ik weet me er echt geen raad mee.. Hopelijk kan iemand mij helpen..
P.S. ik heb foto's bijgevoegd van de schermen die ik krijg, misschien helpt de rest van de tekst ook nog..
Toegevoegd na 1 minuut:
Oja ik zie alleen een zwart vak als foto als ik naar mn vraag kijk, maar als je erop klikt boven en onder zie je de fotos..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.