Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft mijn monitor invloed op mijn games?

Ik heb een 23 inch beeldscherm, heeft dit invloed op mijn game prestaties ivm resolutie en zo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
865
Ritsuka
11 jaar geleden
Niet te zeggen zonder te weten wat de max resolutie, ms etc is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen flauw idee.. Hoe vind ik dit?
Ritsuka
11 jaar geleden
As je het merk en typenummer weet van je monitor (staat er vaak op) kun je het opzoeken

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Een grotere monitor heeft vaak een hogere resolutie, een hogere resolutie zorgt voor meer pixels en dus meer rekenwerk. Maar je kan je resolutie altijd omlaag schroeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe groter je beeld hoe meer je moet zoeken naar dingen op je scherm.
Ik zou hem dan wel ver weg zetten.
Als je verder weg zit zie je minder pixels en dus ook minder goed kleine dingen.
Ik heb zelf een 21 inch scherm en daar moet ik al op zoeken naar dingen als ik dichtbij zit.
Je moet hem gewoon iets verder weg zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goh, dan weet je nog niet hoe veel ik moet zoeken :) Mijn Monitor is 34''! Het heeft me dat ook wel 3 jaar gekost om deze setup te betalen.
Als je een redelijke PC hebt zal dat wel mee vallen. Als je met een steentijd pc op een 24'' inch Monitor wilt gamen, zal dat moeilijk gaan. Zolang je PC niet te heet wordt, gaat het makkelijk. Wat zijn je PC specs?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
PC Specs:
amd athlon x4 620
6gb RAM
Sapphire Radeon HD 7770 Vapor-X is dit genoeg?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is genoeg :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding