Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat mankeert mijn computer?

Ik lig vanaf dat ik hem kocht met mijn computer overhoop. Bv. ben ik op GV en klik ik onderaan op het volgende bladzijdenummer dan doet hij niks en moet ik nog een keer klikken om hem naar die bladzijde te laten gaan. Idem dito bij de pijltjes in de linker bovenhoek en bij de Vernieuwen-knop. Maakt niet uit of ik met IE of met Firefox werk (alhoewel het probleem bij Firefox iets minder vaak optreedt, lijkt me). Vanaf gisteren gaat hij in YouTube het liedje/video dat ik net gehoord heb opnieuw afspelen als ik naar het vorige liedje/video wil. Het is een Acer; echte rotcomputer!

Toegevoegd na 48 minuten:
Als je klikt verschijnen er benedenaan groene blokjes. Bij mij verschijnt er maar één en stopt hij. Bij de 2de keer klikken maakt hij z'n werk af.

Toegevoegd na 9 uur:
Zolang de groene blokjes aan het verschijnen zijn kan ik hier op GV geen reacties openen, ook niet als er nog geen reactie is en ik er zelf een wil schrijven.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Dat dubbelklikken kun je bij de muisopties instellen. Maar je hebt gelijk, Acer is een niet zo goed merk ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je niet gewoon last met een slechte internetverbinding?
Tip: Ik heb ook een Acer en ben sinds gisteren overgestapt op Google Chrome. Dat is echt TIG keer sneller, zelfs in vergelijking met Firefox!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk ook dat het iets met de internetverbinding te maken heeft, ik ben overgestapt naar safari 4 en dat is ook veel sneller, google chrome is ook super goed en snel!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk draait de CPU met 100% en reageert de computer niet (direct) op je muis en andere input. Die 100% CPU kan veel oorzaken hebben. Acer is niet het beste merk, maar je problemen duiden niet op de hardware (hooguit de verkeerde drivers, virusscanners die de HD scannen, geen aktuele virusscanner en een virus/adware etc, verkeerde/defekte flashplayer, etc etc).
Wat heb je XP, Vista?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat je kunt proberen is een schone installatie te doen, dit houdt in dat je gehele pc wist en het besturingssysteem er op nieuw opzet en kijken wat er dan gebeurt. Maar eerst zou ik als ik jou was de internetsnelheid testen, dit kun je doen via speciale sites op het internet. Deze testen up en download snelheid. Als dit niet klopt contact opnemen met je provider.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit klinkt als te weinig intern geheugen of een volle HD.Dit laatste sluit ik uit omdat je comp. het al vanaf het begin doet.
Ik zal als ik jou was eens kijken hoeveel geheugen je hebt als dat minder is dan 1024MB dan zal ik er een bankje bij laten zetten.

SUC7.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing