Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik weer internetverbinding?

Ik heb problemen met mijn wifi,ik kan internt niet meer op. Toen ik nog kon internetten,heb ik iets in de instellingen van de modem vervanderd,met de beveiligingsleutel,en sindsdien kan ik niet meer op internet en niet meer in mijn modem. Ik heb de modem gereset,geen resultaat....zo ver ik nu kan zien ligt het probleem dat ik geen ip adres toegekent krijg. ( als ik cmd...ipconfig invoer krijg ik ook geen adres te zien). Hoe kan ik weer een ip adres krijgen,of kan wie weet een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik zou je router opnieuw instellen, door deze aan je laptop te koppelen en vervolgends opnieuw wachtwoord en opties in te stellen. Desnoods reset je deze helemaal, zodat deze helemaal naar de fabrieksstaat gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je óf het beveiligingstype óf de beveiligings zin (wachtwoord) veranderd. P[ de laptop kan je via het netwerkcentrum (geavanceerde instellingen netwerkadaptor) zien wat je beveiligingstype was. Dit moet je in je router dan ook weer instellen. Op diezelfde plaats kan je ook zien wat het wachtwoord was dat je voorheen gebruikte ( vink "tekens tonen"aan) en ook deze kan je dan weer in je router invoeren zodat beide gegevens op beide apparaten weer gelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing