Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik weer internetverbinding?

Ik heb problemen met mijn wifi,ik kan internt niet meer op. Toen ik nog kon internetten,heb ik iets in de instellingen van de modem vervanderd,met de beveiligingsleutel,en sindsdien kan ik niet meer op internet en niet meer in mijn modem. Ik heb de modem gereset,geen resultaat....zo ver ik nu kan zien ligt het probleem dat ik geen ip adres toegekent krijg. ( als ik cmd...ipconfig invoer krijg ik ook geen adres te zien). Hoe kan ik weer een ip adres krijgen,of kan wie weet een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
638

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou je router opnieuw instellen, door deze aan je laptop te koppelen en vervolgends opnieuw wachtwoord en opties in te stellen. Desnoods reset je deze helemaal, zodat deze helemaal naar de fabrieksstaat gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je óf het beveiligingstype óf de beveiligings zin (wachtwoord) veranderd. P[ de laptop kan je via het netwerkcentrum (geavanceerde instellingen netwerkadaptor) zien wat je beveiligingstype was. Dit moet je in je router dan ook weer instellen. Op diezelfde plaats kan je ook zien wat het wachtwoord was dat je voorheen gebruikte ( vink "tekens tonen"aan) en ook deze kan je dan weer in je router invoeren zodat beide gegevens op beide apparaten weer gelijk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het nadeel is ik moet een beveiligingssleutel geven en ik weet niet wat ik heb de code achter op de modem geplaaatst die pakt hem niet. Ik heb de kabel in de laptop gedaan dan pakt hij wel internet maar als ik draadloos doe geeft ie beveiligingssleutel aan. Wat nu te doen? Ik had ook al geresset.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ween willekeurige sleutel bedenken en invoeren in je router. Daarna moet je die zelfde sleutel invoeren in je netwerk kaart. Dat kan ook als je probeert verbinding te maken. Er wordt dan gevraagd om een beveiligingssleutel waar bij je diezelfde sleutel inviert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap er niks meet van ik heb de rouer en modem gereset nu kan ik mijn router niet in als ik ipconfig intypt en als ik ipadres invoert vind ie niks. Nu kan ik helemaal geen draadloisnetwerk vinden van de router sinds ik geresset hebt wat moet ik precies doen. Ik heb een Netgear router.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding