Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet waar ik 60 oude computers gratis voor een goed doel kan inleveren ineens in de buurt van Oss.

We hebben 60 computers over op een basisschool en willen die graag ineens schenken aan een goed doel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Informeer eens bij de voedselbank, of zij er mensen blij mee kunnen maken, er zijn vast mensen te vinden die er 1 nodig hebben, maar het geld er niet voor hebben, dan lijkt mij de voedselbank een goed punt om die mensen te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Meestal zijn ze bij een kringloopwinkel erg blij met computers.
12 jaar geleden
Wellicht is er een buurthuis die b.v. computerinlopen organiseert. Dergelijke clubs hebben meestal een tekort aan goed werkende computers (maar 60 zijn er dan wel erg veel).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem contact op met een Emmaus vestiging.
Dat is ook kringloop, maar niet commercieel.
Een erg goed doel.

http://emmaus.nl/

De opbrengst van de verkoop komt ten goede aan ons werk: het opvangen van dak- en thuislozen en financiële steun aan ontwikkelingsprojecten en bewustwording.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Villa Pardoes is een stichting voor terminale kinderen die daar vakantie met hun ouders kunnen houden ,je zou daar eens kunnen informeren of ze het kunnen gebruiken.ze zitten kaatsheuvel ,maar hier een lijst van telefoons ,ook voor goede doelen en misschien zit hier er iets tussen dat je aanspreekt en het kunnen gebruiken zoals ouderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Locaties waar typecursussen gegeven worden zijn vaak ook blij met oude computers, maar 60 tegelijk is wel erg veel.

Je kunt het ook vragen bij de Kringloopwinkel in Oss, misschien weten ze daar wel adresjes voor dit soort schenkingen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Verder kun je op www.gratisoptehalen.nl kijken of er goede doelen zijn die computers zoeken, of zelf een oproepje plaatsen voor een goed doel dat de computers op wil halen. Op dit moment zie ik alleen goede doelen die verder weg zitten en die alleen platte beeldschermen willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem contact op met gemeentehuis van Oss. Deze hebben een lijst van goede doelen welke computers nodig hebben. Sociale zaken hebben een kaartenbak vol met minima's.
En anders geleidwonen project(en). Bel 0900 – 8066 http://www.amarant.nl/contact. Amarant heeft woningen in Oss en elke bewoner een PC zou een leuke goed doel zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste heer/mevrouw,

ik ben een 22 jarige studente uit Amsterdam en ik heb twee jaar geleden mijn eigen stichting opgezet in India. Mijn project heeft een eigen schooltje gebouwd en werkcentrum voor vrouwen voor straatkinderen en hun ouders.
Ik ben hard op zoek naar laptops oid, zodat de kinderen computerles kunnen krijgen. Verder wil ik E-learning of Distant Learning toepassen, waar ik laptops voor nodig heb. Jullie laptops zouden van erg veel hulp zijn. Ik hoor graag van jullie!

MVG,
Jaira Sona Chin
www.sonapushkarproject.com
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing