Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je ook op wc papier printen?

het printen is bij mij mislukt. het frommelt. en is deels vast blijven zitten. ook zijn het vlekken geworden.
ik wil het gezicht van de buurman erop zetten.
het dan herhalen over de hele lengte.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ja, je kunt op wc papier printen. Maar dat wil niet met de normale inkjet printer van thuis. Zo worden er bijvoorbeeld ook 'grappige' teksten op wc-papier geprint of worden er merken op het wc-papier geprint.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Even een wilde gok van me als antwoord.. Ik denk dat het sowieso lastig wordt. Maar probeer het eens met goedkoop,stug wcpapier. Niet zo fijn voor je billen maar wellicht wel stug genoeg voor het printen. Zachtere soorten zijn denk ik onhandelbaar in de printer. Houd de rol strak maar niet té strak anders scheurt het snel. Houd ook het geprinte gedeelte goed vast.

Nogmaals,ik weet niet zeker of het werkt maar probeer het eens zo.
succes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee dat lukt niet, dat is veel te slap... Dat gaat je niet lukken... En wat je al zei, het frommelt... Niet doen, straks is je printer ook nog stuk... Niet doen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat je zou kunnen doen is het volgende: er zijn van die vellen 'papier', waar je een afbeelding op kunt printen en die kun je dan op stof (T-shirt ofzo) strijken. Wellicht dat je dat op WC-papier kunt strijken. Als je nou kleine afbeeldingen neemt, kun je er een hele rij van maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stel dat het door je printer gaat. Dan nog zuigt alle inkt in het papier.

Je kan proberen om er papier achter te plakken, zodat het steviger is. Daarna het papier erachter weghalen.
Maar ik geef weinig kans.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing