Mijn gloednieuwe PC stopt installaties vanaf CD halverwege. Wat kan hiervan de reden zijn?

Ik probeerde twee games te installeren, maar voor de installatie voltooid is blijft de laadbalk hangen.
De computer is dan niet vastgelopen, maar hij laadt niet verder.
Een paar dagen eerder had ik al een game geïnstalleerd, ook vanaf CD, en dat ging wel goed.
Wat kan de reden zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

misschien is de cd smerig of defect ? of je harde schijf te vol ?
veel kunnen we er niet over zeggen
gebrande cd zijn vaak gevoelig en zeker als het om illegaal spul gaat
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn nieuwe, originele CD's, en de PC heb ik minder dan een week geleden gekocht... die is praktisch leeg...
Ben bang dat ik hem terug naar de winkel ga brengen.
capthavoc
11 jaar geleden
de pc of de games ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De computer. Het ligt niet aan de games, die doen het op mijn laptop wel.
capthavoc
11 jaar geleden
tja dan is het logisch dat je daar echt eens naar laat kijken
zeker als ie nieuw is
zou dit niet mogen gebeuren
succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!
Er is nix aan de hand met je PC maar met je CD. Pc terug brengen heeft geen zin omdat, je zeg het zelf niet vast loopt of dergelijk dus kan ik vanuit gaan dat je CD stuk is. Als ik jou was zou ik Cd terug brengen en nieuw halen of op andere PC proberen.