Wie kan mij vertellen wat er mis is met mijn computer als het beeld roze word?
Ik ben al sinds vanmorgen bezig met een video montage.
Ik dacht dat ik best een goede computer had, maar ik heb inmiddels zo mijn twijfels. Ik deed eerst montages altijd met Pinnacle studio 12.
Maar pinnacle loopt steeds vast, althans, het programma, niet de computer. Voorbeelden:
Als ik een filmpje van mijn camera over zet naar de PC is het filmpje gewoon goed. Zodra ik het in Pinnacle inlaad in de tijdslijn, loopt het geluid niet synchroon, of valt weg, of het hele filmpje geeft schokkend geluid en zwart beeld.
Dan na een tijdje, houd het hele programma er mee op, en moet ik een rapport verzenden...my ass, want er is natuurlijk geen extra informatie beschikbaar over dit probleem.
Dus na een paar uur klooien, ben ik overgestapt op Windows Movie Maker. En daar heb ik echt iets idioots in. Als het programma even bezig is, gaat het goed, en dan...out of the blue, loopt het hele systeem vast en ziet mijn scherm er zo uit, als op de foto.
Ik kan niet vinden wat er fout gaat. Ik kan redelijk overweg met computers, maar dit snap ik gewoon niet.
Ik speel ook de World of Warcraft (natuurlijk niet als ik een video aan het renderen ben) maar daarbij gebeurd niets. Terwijl dat grafisch toch ook een zwaar spel is. Ik twijfel over mijn videokaart...maar ja doordat wow wel goed werkt.
Korte info over mijn PC:
Staat ook op de afbeelding.
Als iemand iets weet, of een vermoeden heeft, maar meer informatie nodig heeft, laat het even weten.
Bedankt alvast.