Internetkabeladapter laptop stuk, wat nu?
Ik heb het volgende probleem: op mijn kamer is het draadloze internet echt superwaardeloos. Daarom had ik mijn laptop aangesloten op kabelinternet, waarmee ik ongeveer 5 mb/s downloadsnelheid had. Ik heb de kabel er een keer uitgehaald ofzo(gewoon rustig, niet hard getrokken en wel dat clipje ingedrukt) en sindsdien paste de kabel niet meer fatsoenlijk in de adapter en zat hij er heel losjes in. Ik ging er vanuit dat het kabeluiteinde stuk was, maar nu ik er een andere kabel in heb gestopt werkt het nog steeds niet. Soms willen de websites helemaal niet laden, ook al staat er dat er gewoon verbinding is, en als hij het al doet is de verbinding echt belachelijk traag. Aangezien het een laptop is(HP Presario CQ62) ga ik er vanuit dat deze adapter niet te vervangen is. Wat nu? Ik zie ook geen ruimte voor zo'n internetkaart in mijn laptop zitten. Ik had zelf bedacht dat ik als enige oplossing misschien nog een router in mijn kamer kan zetten en die vervolgens aansluit op de kabel die er al ligt, en dan op het (langzamere :'( ) draadloze internet ga. Ik hoop echt dat hier nog iets aan te doen is behalve hem terug te sturen naar de fabriek ofzo. Ik weet ook niet of er nog garantie op zit, maar ik denk het niet aangezien hij iets van 3 jaar oud is. Bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.