Is er een manier om er voor te zorgen dat een computer niet wil opstarten, zonder dat sabotage opvalt, en zonder de computer te slopen?
Ik moet zaterdag werken. En nu heb ik een heel erg vervelend figuur die er zaterdag ook bij is. Die gaat steeds bij mij op kantoor zitten. En weigert op zijn eigen plek te gaan zitten.
Ik kan er niets van zeggen, omdat ons kantoor 2 flexplekken heeft, dus hij mag daar zitten als hij wil. Hij zet steeds rot muziek aan en schietspellen, en ik moet daar naar mee luisteren, 10 uur lang!
Aanspreken helpt niet, dan zet hij het geluid alleen maar harder. En ik ben er inmiddels zo klaar mee.
Dat ik er eigenlijk voor wil zorgen dat de 2 computers van de flexplekken, niet willen opstarten. Maandag moeten ze het gewoon weer doen, alleen zaterdag niet.
Gegevens moeten bewaard blijven. Alleen een kabel er uit trekken gaat niet werken, zo slim is hij wel. Ik ben geen systeembeheerder, dus zo kan ik ook niks doen.
Ik heb wel een stel USB sticks beschikbaar. Kan ik daar iets opzetten zodat een PC niet kan starten?
Alle tips zijn welkom!
Bespreek het met een leidinggevende, dan kunnen ze die jongen misschien gedwongen ergens anders plaatsen.
leen hem een koptelefoonset ?
als iemand zich niet laat aanspreken? dat vind ik dan nogal kinderachtig gedrag.
spreek je leidjng daarover aan ik vind niet kunnen ? Wat gaat zo iemand doen als ie niet kan computeren ??
denk ik dat dat nog veel vervelender wordt
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.