Is het mogelijk om gegevens op mijn kapotte micro SD kaart te herstellen?
Een aantal dagen geleden heeft mijn micro sd kaart die ik voor mijn Blackberry gebruik het begeven. Ik kreeg een foutmelding waarin werd gesproken over fatale fouten die zijn gemaakt. Nu weet ik zeker dat het aan mijn kaartje ligt en niet aan de cardreader van mijn telefoon aangezien het kaartje het niet doet op andere telefoons.
Nu heb ik het kaartje in mijn telefoon terug gedaan en die met een USB aan mijn computer gelinkt maar daar pakt hij hem niet. Ik krijg dan: computer>RemovableDisc"x">0kb
en als ik een File Recovery programma probeer kan ik de USB poort niet selecteren omdat er "niks op staat".
Ik heb toen de hoop nog niet opgegeven en het via een externe card reader geprobeerd.. Zelfs dan pakt hij hem niet! Mijn laatste hoop gaat uit naar het opsturen van mijn SD kaartje naar een bedrijf dat files recovered, het probleem is alleen dat die optie me een hoop geld gaat kosten.
Op mijn SD kaartje staan veel belangrijke en dierbare foto's en filmpjes. Ik hoop dat iemand hier nog een laatste tip heeft voordat ik mijn geld verspil.
Alvast bedankt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.