Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik met deze pc, games van nu op de nu hoogst beschikbare setting runnen en games in de toekomst ook nog acceptabel ( High) runnen

En is hij 450€
Waard?

specificaties

processor : amd phenom 2 x4 965 3,4 ghz (quadcore) nieuw
videokaart : asus gtx 570
moederbord : asrock 870 icafe rev 2.0 socket am3+
SSD: agility 3 64gb
hardeschijf : 640gb
voeding : 530 wat nieuw
ramgeheugen : corsair vengeance blue 1600 MHZ cl9
behuizing : zalman z9 plus ( een usb ingang defect door een ongelukje.

Toegevoegd na 2 minuten:
Moet nog een vraagteken bij sorry eant ik moest de naam veranderen en ik klikte net te vroeg..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Het zou moeten kunnen aangezien je een 3,4 ghz quadqore hebt en de meeste games het goed met een 3,0 quadqore btw je hebt goede specs voor een pc van €450
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn maar weinig mensen die in de toekomst kunnen kijken, en als iets heel hard vooruit gaat dan is het wel met spellen die steeds zwaarder worden, de fabrikanten zijn constant bezig om weer net iets beter te presteren dan de concurrent, dit is met processors, videokaarten telefoons noem maar op.
De asus 570 is geen verkeerde kaart, echter zijn er op dit moment veel beter presterende kaarten, dus blijft het behoorlijk koffiedik kijken wanneer je vraagt en vervolgens iemand antwoord dat dit kan, zeker gezien je eis dat je op max moet kunnen blijven spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat hij het nog wel een paar jaar gaat redden met de meeste games. Maar zoals eerder al aangegeven als antwoord dat de ontwikkeling echt snel gaat en dat je op en duur misschien wel moet overwegen om te upgraden, er van uitgaande dat er niets kapot gaat natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing