Moet Mycom me m'n geld teruggeven als ze een defect product niet kunnen repareren of vervangen?
Een half jaar geleden kocht ik bij Mycom een zog. Soundbar (van Hercules) voor 35, 95. Sinds een paar weken hapert het ding voortdurend, het lijkt aan het stekkertje te liggen(wakkelcontact). Ik ben terug gegaan naar de winkel, het product bleek inmiddels niet meer leverbaar. De Soundbar werd getest, het ding zelf doet het, maar er is iets met het contact of het stekkertje. Mycom kon geen nieuw stekkertje leveren. Er werd aangeboden een vergelijkbaar product te leveren. Dat bleek duurder te zijn.(Ik wil geen losse boxjes met al die draden en ik heb geen bluetooth op m'n laptop.)
Ik heb om bedenktijd gevraagd. (Het valt binnen de garantie.) Eigenlijk bieden ze geen oplossing, vind ik. Iig niet één waarbij ik niet hoef bij te betalen. Moeten ze me m'n geld teruggeven? Of is er een andere oplossing?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.