Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het beste een headset kopen?

ik wil graag een goeie nieuwe headset kopen.
Eentje met usb aansluiting.

zijn er goeie en betrouwbare winkels waar je headsets kan kopen en zo ja waar?

Toegevoegd na 6 uur:
ik moet erbij zeggen dat ik een gamer ben. ik heb niet zon groot budget maar als gamer reviewer kom ik gewoon niet weg met een simpele skype headset.

ik zelf zit aan roccat kave te denke
qua prijs is het allemaal nog wel leuk.
echter het nadeel is wel dat hij niet op usb aansluiting werkt
iemand nog goeie tips voor mij verder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
726

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Kijk hier eens:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/563/headsets.html#filter:XYzBCsIwEET_Zc45aDFo8wEFD4KgN-mhJCssxLZsYhVK_t1EycXTMvPe7Io7S4hnYUtXftBpeMOMT-_VP-CxgkkcScfkHQwWpleAwlzEr7RRCHaS3ytdQyXkyUZyl5ns0QWYG5rtIe_1Hn3Gue7YR5KMVmjdlLMMvoi7tkWfUvoA

Je kan op score (reviews van andere mensen), populariteit, prijs filteren. Ik heb hem ook zo ingesteld dat het alleen maar usb2.0's zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
top dank je wel :)
Bij de mediamarkt hebben ze wen erg groot assortiment. Ik heb mijn draadloze hier ook vandaan. Jij werkt uitstekend, en toen er aan het begin een fabrieks fout inzat, kon ik hem gewoon laten repareren.
Dus als je daar een keertje langs gaat zul je waarschijnlijk ook wel geïnformeerd kunnen worden over jouw wensen, budget enzo en dan de goede prijs kwaliteit verhouding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mediamarkt vind ik zo not done... ik vind het echt een klote service hebben. dan koop ik liever bij bol.com dan krijg ik me geld terug als het niet goed is.
Bij Saturn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding