Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand of de Medion Akoya P5346e (http://www.vergelijk.nl/desktop/medion/akoya_p5346_md7845/specs.rhtml) een goede budget-game pc is?

Weet iemand of de Medion Akoya P5346e (http://www.vergelijk.nl/desktop/medion/akoya_p5346_md7845/specs.rhtml) een goede budget-game pc is?

Zelf zien voor mij de specs er goed uit, maar ik wil graag jullie mening.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Ik denk niet dat dit een budget game pc is, er zijn een paar componenten die belangrijk zijn, en 1 daarvan is de videokaart, en daar zie ik geen enkele specificatie van.
Op de site van tweakers .net kan je bij Archieven en reviews en vervolgens best buy guides bekijken wat het beste budget game systeem is, en waar je het laten samenstellen en voor welke prijs.
Je weet dan precies wat je hebt en wat je er mee kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er even een andere site bijgepakt en deze geeft aan dat de videokaart de AMD Radeon HD7770 is.
Verder zit er een SSD schijf in van 64 GB en een i7 processor.

Voor de volledige specificaties volg de link.

De prijs die hier wordt genoemd is € 999,00

Misschien is de SSD-schijf iets te klein voor wat je wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een kleine SSD schijf wordt tegenwoordig vaak gebruikt om daar de besturingsysteem op te installeren. zodat deze super snel opstart. Er zit nog een extra hardeschijf bij die 'ietsje' groter is, deze kan als data schijf gebruikt worden, waar je tevens ook spelen zou kunnen installeren.
specs zien er inderdaad goed uit voor die prijs, aardig snelle PC. Je zou er nu nog leuk op kunnen gamen. (uiteindelijk zul je je videokaart moeten upgraden)

De manier wat ik doe als ik op zoek ben naar een nieuwe PC, is een prijs bepalen wat ik wil uitgeven en voor die prijs de beste PC zoeken.

hopelijk heb ik je vraag zo goed genoeg beantwoord, anders hoor ik het nog wel!

groeten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing