Is deze gamepc van tweakers.net geschikt om battlefield 3 (of spellen met vergelijkbare benodigde performance) op te spelen?
Ik ben(heb er ook al eens eerder een vraag over gesteld) op zoek naar een gamecomputer en heb een beperkt budget(max. ongeveer 850 incl. randapparatuur). Nu zag ik op tweakers.net de best buy guide van deze maand, en ze hebben een computer samengesteld die in totaal ongeveer 650 euro zou kosten. Dit vind ik wel een goede prijs, maar nu vraag ik me af of deze computer wel snel genoeg is om zware spellen als battlefield 3 te kunnen spelen. Ook vind ik de behuizing die ze hebben uitgekozen helemaal niets, er zitten maar twee usb-poorten in, dus kies ik liever voor een andere. Daarom ook de volgende vraag: maakt het uit wat voor behuizing ik kies(past het er dan nog wel in, moederbord ondersteuning etc.)? Ik ga dan gewoon voor een kast die er goed uitziet met vier USB-poorten ofzo en een stuk of 3 koelers erin.
Hier de link:
http://tweakers.net/reviews/2647/3/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-juli-2012-budget-en-basisgamesysteem.html
Oh, en trouwens, moet ik nog een apart besturingssysteem erbij kopen als ik al deze onderdelen heb, en is deze computer goed zelf in elkaar te zetten zonder enige ervaring?
Sorry voor de vele vragen, alvast bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.