De harde schijf van mijn PC is stuk. Volgens de hersteller total loss. Van de laatste dag had ik geen back-up en dat heb ik echt nodig ?
Het gaat om een HP van 2009. De professionele hersteller (géén tijd om te zoeken) heeft me snel een nieuwe pc verkocht. Van de laatste dagen had ik geen back-up gemaakt en net daar staan belangrijke fotos op nodig voor een rechtszaak.Wie kent een bedrijf dat mij kan helpen ?
Toegevoegd na 3 dagen:
Het begon in feite als volgt : mijn besturingsysteem (vista) kon de schijf niet meer "vinden".Na het 10 maal indrukken van controle alt delete lukte het soms wel. Een vriend vond een fout contact aan de voeding van de HD. Stekkertje zat wat los zei hij.Bevestiging met een nylonstripje verhielp het probleem effectief. Maar een paar dagen later gaf de PC het finaal op...Een officiële hersteller stelde vast dat heel de PC finaal stuk was. Zowel voeding, moederbord als HD. Ik verving zelf nog de voeding maar dat loste dus niks op. Kan het dat dit alles veroorzaakt werd door één defect stekkertje ? Of ben ik gewoon opgelicht. (ik kocht meteen een nieuwe PC want beroepshalve nodig). Belangrijkste voor mij is het recupereren van de gegevens op de HD van de laatste week. Van de rest heb ik een back-up.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.