Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Windows 7: kan mijn resolutie niet aanpassen, en volgens mij is er iets mis met videoinstellingen?

Heb net met driver genius alle drivers gedownload en geinstalleerd, nogmaals gekeken en alle drivers zijn blijkbaar geupdate. Maar volgens mij is er iets mis met mijn video. Ik kan helaas niet zien welke videokaart erin zit via Apparaatbeheer of 'uitvoeren' 'dxdiag' ... Heeft iemand een oplossing ??

Toegevoegd na 4 minuten:
edit: ATI 9800 zie ik. Maar ik heb die drivers toch dus hoe kan het dat ik mijn resolutie niet kan aanpassen. En als ik media center open staat er dat er iets mis is met video.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Niet Driver Genius gebruiken, maar downloaden van:
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De resolutie in Windows 7 is eenvoudiger en sneller aan te passen dan in voorgaande Windows versies. Om de resolutie aan te passen klik met de rechtermuisknop ergens op het Bureaublad en klik dan in het menu op Schermresolutie. Hier kun je dan achter 'Resolutie' de resolutie wijzigen door de schuifbalk te verplaatsen naar boven of beneden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding