Worden de drivers automatisch geupdate als ik een windows update doe?

Heb net windows 7 geinstalleerd en een paar drivers van XP werken niet, zoals VGA.
las het net ergens maar werkt dit ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Het beste antwoord

Standdaar worden alleen de essentiele windows updates geupdate (bij windows automatische updates).
Klik uitgebreide (advanced) installatie om ook de andere updates te kiezen.
Gebruik je drivers van een hardware fabrikant zoek de updates dan bij de fabrikantt zijn website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je Windows update uitvoert worden alleen je Windows onderdelen geüpdatet.

Als je in Windows update kiest voor Microsoft update dan krijg je ook alle Microsoft updates binnen.

Een handigheidje om altijd een up-to-date driver te hebben is de Secunia Personal Software Inspector. Deze geeft direct een melding als er nieuwe drivers beschikbaar zijn en geeft daarbij ook een downloadlink! Deze softwareinspector controleert alle geïnstalleerde drivers dus ook die, welke je met Windows-of Microsoft update niet binnen zou krijgen.