Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Betrouwbaarheid is altijd zo'n lastig begrip omdat je er veel onder kunt verstaan. Wat bedoel je er mee? Bedoel je het in de zin van dat hij niet kapot gaat? En zo ja, waar ligt dan de grens van wel of niet betrouwbaar?

Hoe dan ook. De Crucial M4 en de Samsung 830 zijn zo'n beetje de meest populaire consumenten SSD's van het moment. Ze bieden hele goede prestaties voor het geld. Of ze ook lang meegaan is natuurlijk afwachten, ze zijn nog niet zo lang op de markt. Maar in de regel kunnen we wel stellen dat moderne SSD's behoorlijk goed zijn, ik heb er dus wel vertrouwen in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de OCZ Vertex 3 aangeschaft. Deze is downwards compatible, niet al te duur en heb ik hier veel positieve recensies over gelezen. (zie bron 1)

Antwoord op uw tweede vraag is dat het het niet meer of minder betrouwbaar maakt. Mijn OS draait soepel en vlekkeloos na het installeren van de firmware update. Uiteraard razendsnel opstarten en de updates vliegen er door heen. Het is wel aan te raden om vooraf een firmware update uit te voeren op de schijf. (zie bron 2)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De betrouwbaarheid maakt weinig uit.
Wil je aan een SSD beginnen, neem dan minimaal 128Gb, om het OS te instaleren, en de overige programma's op de hdd.
Bij een kleinere SSD zul je tegen het probleem aanlopen dat de schijf vol is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing